Ağlamıyorum Gözüme Geçmişim Kaçtı

İnsanlar ağlar, duyguları olan tüm canlılar aslında ağlar. Ağlamayı göz yaşı dökmeden de sözlerimiz ve davranışlarımızla da yapabilen sanırım tek varlık biz insanlar oluyoruz. Ağlamayı silah olarak kullanan kadın dediğimiz bir ırk bile var.

Peki ya  bir kadın için ağlayan adam.
Hele ki başka bir kadın karşısında başka bir kadın için ağlayan adam. Cümle yanlış ya da karmaşık değil. Tam olarak söylemek istediğim bu. Bir başkasının karşısında başkası için ağlayan adam ya da kadın.

Yahu ne var bunda şimdi dostça ağlamış içini dökmüş mü diyeceksiniz?
Ya da onu tanıman için sana olduğu gibi gelmiş mi?
Ağlamasın bir zahmet. Hele hele karşısındaki kadın annesi, kardeşi, ya da ya da psikoloğu değilse hiç ağlamasın. Bir adamı bir kadına ağlarken görüp tanımak en son isteyeceğimiz şeydir.

Ne düşünmek gerekiyor bu durumda peki, çok duygusal ve bir kadını sevebilen bir adam mı?
Onu zaten karşısındaki kadına davranışından da anlayabiliriz. İlla ağlayacaksa bu başka bir kadın yerine duygusal olarak hatırladığı ya da özlem duyduğu herşeye olabilir.
Karşımda ağlıyorsa bunun sebebi ben olabilirim mesela.

Sonra neden bitip gitmiş bir ilişki içindeki erkek ya da kadına ağlanır ki başka bir insan karşısında?
Çok sevsen ya da çok istesen zaten onu kaybetmezdin.
Hata mı yaptın ? Affedilirdi ve sen zaten kaybetmek istemiyorsan sahip çıkabilirdin o kadına ve o ilişkiye. E bi zahmet arkasından ağlıyorsan da pişmanlıktan hergün bir başına ağla. 
Ha diyeceksin şartlar öyle gerektirdi. Gerektirmez efendim, eğer iki kişi de göz yaşı dökecek kadar aşık olduysa şartlar onların lehinedir. Alıp başını gittiyse ve yaranamadım diyorsan da sevmemiş işte  bu kadar basit. Hiç bir seven gitmez. Senin için bile senden gitmez. Sen gittiysen de zor gelmiştir. Rahatım bozulsun, düzenim alt üst olsun istememiş yavaştan kendi çekirdeğine çekilmişsindir. 
Göze alamadım diyeceksin, zor geldi diyeceksin. Sonra da ardından vicdan şarkılarıyla göz yaşı abdesti almayacaksın.
Ne bekler bir kadın ya da bir erkek başka birisi için ağlarken?
Teselli edilmek mi?
Tavsiye?
Aralarının düzeltmesi için yardım?
Haklısın elinden birşey gelmezdi.
Ben sana onu unutturacağım gibi fedakar sözler mi?

Okadar mı çaresiz kaldınız da kendi gücünüz tükendi karşınızda oturan hiçbirşeyiniz olan birinden medet umuyorsunuz?
Hem hiç düşündünüz mü karşınızdaki insan sizi mi tanımak istiyor yoksa derdinizi dinlemek mi?
Bana ne mesela karşımdaki adamın fi tarihindeki kadınla ne yaşadığından. Bana ne kaç ilişkisinden kaç yara aldığından. Hiç merak etmiyorum mesela bir önceki ilişkisi ne zaman bitmiş, neden bitmiş, nasıl bitmiş. Senin için üzülmek, derdine ortak olmak isterim ama bir başkası için yanan yüreğinin suyunu ben dökemem.
Hiç olduğunuz gibi gitmeyin mesela karşınızdaki insana. Bırakında zekası yetiyorsa sizi anlamaya dinlemeye, keşfetmeye çalışsın. 
Günün sonunda ellerinizi ceplerinize attığınızda sadece kendi geçmiş kırıntılarınızı bulursunuz. Karşınızdaki kadınla ya da ona ait ne var diye arandığınızda sizi dinlerken bile düşüncelerinden emin olmadığınız bir yüz o da zamanla kaybolup gider.. 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kral Konuştu

Şahsiyetinizi Nasıl Alırsınız?

Pamuk Prens ve Prensesler

Her Samuray Ne Zaman Bırakması Gerektiğini Bilir

Kim Daha İyi Aldattı ? Who Cheated Better?

Bu Akşam Saygılar Benden

Merhaba.

Kokumdaki Karışık Ruhlar

Egolomania